Caatjes Pen – stamtafel voor verhalen

  De kracht van Leisure verhalen. Ze

  • verleiden
  • maken het verschil
  • zorgen voor herinneringen
  • zijn de basis voor beleving
  • worden doorverteld

Verhalen verleiden

De opkomst van de beleveniseconomie zorgt dat het ‘gevoelsmatige’ belangrijker wordt om uw gasten te verleiden uw recreatiepark, verblijfsaccommodatie of camping te bezoeken. Korte, sprankelende verhalen die al op uw website te lezen zijn, zorgen vooraf aan hun bezoek al voor een beleving die ze later op uw park ervaren. Niet gek dat een verhaal onderdeel is van de gastvrijheid die u wilt uitstralen.

Heeft u al eens nagedacht over het verhaal achter uw park of camping? Of vindt u het lastig om het verhaal te schrijven? Inmiddels heb ik voor diverse Leisure ondernemers verhalen mogen schrijven, allemaal vanuit de visie dat die eraan bijdragen hun bezoekers een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Een verblijf waar ze mooie, leuke of dierbare herinneringen en belevenissen aan overhouden en waar ze nog een keer naar terug willen keren. Zo bouwt u een duurzame relatie op met uw klant.

Voorbeeld verhaallijn

Voor Streekpark Klein Oisterwijk heb ik de verhaallijn De Vrienden van Klein Oisterwijk geschreven. Een concept voor het animatieteam. Het Streekpark heeft mij ook verschillende streekhelden laten interviewen. Dit alles zorgt dat de gasten, groot en klein, een unieke beleving krijgen bij Streekpark Klein Oisterwijk.

Op de pagina portfolio vindt u nog meer voorbeelden van mijn verhalen.

Met Caatjes Pen ben ik partner van House of Leisure. Daardoor zit ik dicht bij het vuur en werk ik samen met andere Leisure ondernemers, waaronder Passionforleisure om verhalen verder uitwerken in een totaal belevingsconcept.

Verder ben ik een van de zeven cofounders van het infotainment themepark WasteWorld. Voor WasteWorld heb ik o.a. de verhaallijnen bedacht en uitgewerkt.

Welke sprankelende verhalen over uw recreatiepark of camping wilt u verteld hebben?